Followers

Total Pageviews

Jangan lupa like page ini untuk mengetahui episod terbaru

Tuesday, June 28, 2011

Mia La'Zarra :Episode 7

Sedutan episode7
Semua cerita Mia yang pakcik botak tu cerita semua ada kene mengene dengan Shasha.
Fikiran aku mula tak keruan.
Aku tidak tahu apa yang harus aku lakukan.
Adakah aku patut jumpa dengan Shasha.
Lepas tu, cerita pasal Mia dekat dia.

Dia nak percaya ke aku?

Kenapa masa aku jumpa dia masa hari tu.
Dia tak kata apa-apa.
Huh rumit betul masalah aku ni.

Aku membuat keputusan untuk pulang ke rumah.
aku perlukan rehat yang cukup untuk memikirkan masalah ini.

____________________________________________________________

Aku membuka pintu bilik air.
Aku melangkah keluar dari bilik air dan terus duduk di atas katil.
Ahh, memang lega lepas mandi nih.
Aku mengambil telefon bimbit di sebelah kiri aku.
Aku memikirkan untuk menelefon Shasha.
Tapi, dia percaya ke cakap aku?
Mungkin aku perlukan masa untuk menyatakan hal yang sebenarnya kepada Shasha.
Aku membatalkan hajatku untuk menelefon Shasha.

Aku berbaring di atas katil sambil memikirkan masalah yang mungkin tak akan selesai.
Sedang khusyuk melayan perasaan telefon aku berbunyi.
Alangkah tekejutnya otak aku, apabila nama Shasha tertera di skrin telefon bimbitku.

"nak jawab ke tak?"
"macam tahu-tahu je yang aku nak call kau tapi penakut."

No comments:

Post a Comment