Followers

Total Pageviews

Jangan lupa like page ini untuk mengetahui episod terbaru

Friday, August 12, 2011

Generasi La Nouvelle:Babak Kedua

"Mana pulak si Lisa nih."
Bebel Sarah sendirian yang sedang mencari Lisa di padang Setiawan. Dia duduk di bangku yang disediakan oleh pihak universiti dan mengeluarkan telefon bimbitnya. Dia mencari nombor Lisa dan menekan butang hijau untuk menghubungi Lisa. Sedang Sarah menelefon, dia menghala matanya ke tepi. Tiba-tiba matanya tertumpu kepada sebuah buku.

"Aku rasa aku tahu budak ni kat mana."
Sarah terus menyimpan telefonya dan terus bergerak ke suatu tempat.

___________________________________________________________________________________


"Oi budak kat sini rupanya."
Sarah menegur Lisa yang khusyuk membaca Dairi Adrina.

"Kau lambat sangatlah, aku boring, tak tahu nak buat apa."

"Boring? Aku suruh masuk pertandingan futsal tak nak.
Kaki sakitlah konon.
Buat penat je pihak universiti buat hari generasi baru nih."

"Kau ni bising je lah, meh sini duduk, baca apa jadi dekat Adrina."


Dear Dairy
Aku memang tak puas hati betul dengan perempuan gila tuh. Kalau nak ikut kan hati aku nak sumbat je kasut aku saiz lapan nih. huh nasib baik Ady ada...

No comments:

Post a Comment